Zapraszamy na szkolenie poszerzające umiejętność korzystania z portali społecznościowych przy promocji marki i swojej firmy (Facebook, Google+, Pinterest/Goldenline, Linkedln, Akazoo.pl/Blogi i mikroblogi: Twitter, Blip/Fora dyskusyjn/Forsquare/Aplikacje mobilne etc.)
Forma szkolenia: warsztaty praktyczne z wykorzystaniem komputerów i projektora, praca online na serwisach społecznościowych. Organizator zapewnia stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika, materiały szkoleniowe oraz przerwy na kawę.
Kurs przeznaczony dla osób zajmujących się promocją firmy: Specjaliści ds. marketingu, e-marketingu, PR, Brand managerowie. Również do właścicieli małych i średnich firm, które chcą dotrzeć do większej ilości potencjalnych klientów a także osoby chcące lepiej poznać serwisy społecznościowe.
Poznanie specyfiki polskiego rynku social media. Zapoznanie się ze wszystkimi nowymi, popularnymi w Polsce i na świecie trendami związanymi z serwisami społecznościowymi. Pozyskanie wiedzy jak efektywnie wykorzystać social media we współczesnych procesach komunikacyjnych. Uczestnik zdobędzie wiedzę o wykorzystaniu social media w strategiach marketingowych
i wizerunkowych marek, produktów i usług.
Uczestnicy szkolenia poznają szczegółowo nowe narzędzia pracy związane z promocją, reklamą firmy i produktu w Internecie. Zdobyta wiedza pozwoli samodzielnie wykonywać wszelkie dostępne w Internecie działania oparte na opisywanych narzędziach Social Media. Pozwoli ona także zrezygnować z ewentualnego zlecania takich działań firmom zewnętrznym lub lepszego kontrolowania ich pracy.
Uczestnicy szkolenia otrzymują:
1. Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu wydany przez naszą Placówkę Szkoleniową.
2. Zaświadczenie o ukończeniu kursu wydane na drukach Ministerstwa Edukacji Narodowej (MEN).
8 godzin zegarowych, 1 dzień szkoleniowy
1. Podstawowe narzędzia PR w Internecie
- Blogosfera i fora internetowe.
- Marketing wirusowy.
- Społeczności: Facebook, Google+, Twitter.
- Społeczności biznesowe: Linkedln, Goldenline.
2. Zakładanie i prowadzenie profilu firmy w mediach społecznościowych.
- Wyznaczenie celów marketingowych.
- Optymalizacja strony WWW pod kątem social mediów.
- Dobór grup docelowych do profilu działalności.
- Formaty treści i najlepsze narzędzia wspierające ich tworzenie.
3. Komunikacja wizualna – grafiki, zdjęcia, video.
- Optymalizacja firmowego kanału YouTube.
- Wizualna identyfikacja firmy.
4. Monitoring działań konkurencji.
- Google AdWords, Searchmetrics.
- Analiza treści internetowych.
5.Warsztaty praktyczne zgodne z preferencjami uczestników.
6.Polecane książki, fora i strony internetowe.
Polecamy
Szkolenie ExcelPODSTAWOWY
Szkolenie ExcelZAAWANSOWANY
Szkolenie ExcelEKSPERT
Szkolenie WordPODSTAWOWY
Szkolenie WordZAAWANSOWANY
Szkolenie WordEKSPERT
Obsługa Windows 7PODSTAWOWY
Obsługa Windows 7ZAAWANSOWANY
Obsługa Windows 8PODSTAWOWY
Obsługa Windows 8ZAAWANSOWANY
Promocje
Opolska Karta Rodziny i Seniora
- 5% zniżki na wszystkie kursy lub
15% zniżki przy zapisie min. 2 osób z rodziny (dla każdego uczestnika) - dla kogo: dla posiadaczy karty
- do kiedy: bezterminowo
Gmina Kluczbork dla Seniora
- 5 % zniżki na wszystkie szkolenia
- dla kogo: dla posiadaczy karty
- do kiedy: bezterminowo
Kluczbork dla Rodziny +
- 5 % zniżki na wszystkie szkolenia
- dla kogo: dla posiadaczy karty
- do kiedy: bezterminowo
Kupon urodzinowy na fb
- 40 zł na wybrany kurs
- dla kogo: dla solenizanta
- do kiedy: 5 dni od otrzymania życzeń
Zapis min. dwóch osób
- 10% zniżki dla każdego uczestnika
- do kiedy: bezterminowo
Zapis min. 5 osób
- 15% zniżki dla każdego uczestnika
- do kiedy: bezterminowo
Kontynuacja kursu
- 10% zniżki przy kontynuacji kursu
- do kiedy: bezterminowo
Stały klient (min 3 kursy)
- 15% przy zapisie na 3 i kolejny kurs
- do kiedy: bezterminowo
Bon upominkowy
- dla kogo: dla posiadacza bonu
- do kiedy: 30 dni od otrzymania bonu
*** promocje nie łączą się