MDszkolenia.pl

Marketing internetowy – promocja firmy w internecie

Cena TYLKO
599
zł brutto
Najbliższy TERMIN:
Łódź - 28.08.2018
Opole - 30.08.2018
Kluczbork - 20.10.2018

Zapraszamy na szkolenie poszerzające umiejętność promocji firmy w internecie. Przedstawiamy różne źródła reklamy zarówno płatne jak i bezpłatne. Dostosowanie dostępnych narzędzi internetowych do danej branży a przede wszystkim grupy odbiorców a co najważniejsze sposoby analizowania i mierzenia wyników kampanii reklamowych.

Pełna agenda szkolenia jest dostępna poniżej – dostosowujemy ją jednak indywidualnie do potrzeb grupy.

Forma szkolenia: warsztaty praktyczne z wykorzystaniem komputerów i projektora, praca online. Organizator zapewnia stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika, materiały szkoleniowe oraz przerwy na kawę.

Adresaci szkolenia

Osoby rozpoczynające swoją przygodę z marketingiem internetowym, przedsiębiorcy chcący znaleźć klientów w sieci, właściciele sklepów internetowych, osoby szukające pracy w marketingu lub świeżo zatrudnione na stanowisku z nim powiązanym.

Cel szkolenia

Pozyskanie wiedzy, jak budować działające strategie public relations w Internecie. Nabycie praktycznych umiejętności związanymi z działaniami w social media. Zdobycie wiedzy na temat podstaw pozycjonowania a przede wszystkim analizy budowy funkcjonalności własnej strony internetowej.

Korzyści ze szkolenia

Dokładne poznanie narzędzi do promocji firmy, marki w Internecie. Pozyskanie umiejętności tworzenia planu marketingowego. Podstawa pozycjonowania a przede wszystkim budowa strony www a także idące za tym niezbędne przy rozwoju narzędzia promocji, analizy oraz raportów z poszczególnych działań.

Uczestnicy szkolenia otrzymują:
1. Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu wydany przez naszą Placówkę Szkoleniową.
2. Zaświadczenie o ukończeniu kursu wydane na drukach Ministerstwa Edukacji Narodowej (MEN).

Program szkolenia

15 godzin zegarowych, 3 dni szkoleniowe

1. Podstawy marketingu internetowego

  • Marketing Mix – 4P w internecie (produkt, cena, miejsce, promocja)
    • Które produkty najlepiej się sprzedają w sieci?
    • Walka ceną – najczęstsza strategia cenowa w sieci.
    • Sklep internetowy czy wizytówka z kontaktem?
  • Marketing internetowy a tradycyjny.
  • Samodzielne działania czy zlecenie agencji (czasochłonność, koszty).

2. Najważniejsze narzędzia i formy promocji

  • Kampanie bannerowe – jedna ze starszych form, ale czy najskuteczniejsza?
  • Marketing w wyszukiwarkach – pozycjonowanie/SEO.
  • Reklamy kontekstowe/PPC – Google AdWords, Facebook Ads, AdKontekst, Business Clik.
  • Programy partnerskie, marketing efektywnościowy TradeDoubler.
  • Marketing lokalny – Google Maps/Google+ Lokalnie oraz Zumi.pl.
  • Kampanie mailingowe – własna baza i newsletter, czy bazy zewnętrzne?
  • Ogłoszenia drobne i specjalistyczne – Gratka, Gumtree, OLX.pl etc.
  • Bazy firm, bazy fachowców i katalogi stron internetowych.
  • Aukcje internetowe – Allegro, Świstak i eBay.
  • Partnerstwa, sponsoring, patronaty medialne.
  • Artykuły sponsorowane/eksperckie i notki prasowe do mediów.

3. Social Media

  • Blogosfera i forma internetowe.
  • Dziennikarstwo obywatelskie: Wiadomosci24.pl, InfoTuba.pl, Interia360.pl, Fronda.pl, Racjonalista.pl.
  • Marketing wirusowy: wykop.pl, Demotywatory.pl, YouTube.com.
  • Społeczności Facebook, Google+, Twitter.
  • Społeczności biznesowe: Linkedln, Goldenline, Profeo.

4. Własna strona www – o czym trzeba pamiętać?

  • Wizytówka, blog, rozbudowany portal czy sklep eCommerce?
  • Platformy www (WordPress, generator home.pl, Joomla, osCommerce).
  • Statystyki i analityka w sieci – Google Analytics, Konwersje AdWords.
  • Formularze – wąskie gardła każdej strony (skupienie na pożądanym działaniu na danej stronie, widoczność przycisków, jasne podpowiedzi).
  • Copywriting internetowy – najważniejsze zasady.
  • Użyteczność i dostępność stron internetowych

5. Warsztaty praktyczne zgodne z preferencjami uczestników.

6. Polecane książki, fora i strony internetowe

 

Polecamy

 

 

 

 

Szkolenie ExcelPODSTAWOWY

 

Szkolenie ExcelZAAWANSOWANY

 

Szkolenie ExcelEKSPERT

 

 

 

 

Szkolenie WordPODSTAWOWY

 

Szkolenie WordZAAWANSOWANY

 

Szkolenie WordEKSPERT

 

 

 

 

Obsługa Windows 7PODSTAWOWY

 

Obsługa Windows 7ZAAWANSOWANY

 

 

 

 

Obsługa Windows 8PODSTAWOWY

 

Obsługa Windows 8ZAAWANSOWANY

 

 

 

 

 

Promocje

Opolska Karta Rodziny i Seniora

  • 5% zniżki na wszystkie kursy lub
    15% zniżki przy zapisie min. 2 osób z rodziny (dla każdego uczestnika)
  • dla kogo: dla posiadaczy karty
  • do kiedy: bezterminowo

Gmina Kluczbork dla Seniora

  • 5 % zniżki na wszystkie szkolenia
  • dla kogo: dla posiadaczy karty
  • do kiedy: bezterminowo

Kluczbork dla Rodziny +

  • 5 % zniżki na wszystkie szkolenia
  • dla kogo: dla posiadaczy karty
  • do kiedy: bezterminowo

Kupon urodzinowy na fb

  • 40 zł na wybrany kurs
  • dla kogo: dla solenizanta
  • do kiedy: 5 dni od otrzymania życzeń

Zapis min. dwóch osób

  • 10% zniżki dla każdego uczestnika
  • do kiedy: bezterminowo

Zapis min. 5 osób

  • 15% zniżki dla każdego uczestnika
  • do kiedy: bezterminowo

Kontynuacja kursu

  • 10% zniżki przy kontynuacji kursu
  • do kiedy: bezterminowo

Stały klient (min 3 kursy)

  • 15% przy zapisie na 3 i kolejny kurs
  • do kiedy: bezterminowo

Bon upominkowy

  • dla kogo: dla posiadacza bonu
  • do kiedy: 30 dni od otrzymania bonu

*** promocje nie łączą się