Zapraszamy na szkolenie poszerzające umiejętność promocji firmy w internecie. Przedstawiamy różne źródła reklamy zarówno płatne jak i bezpłatne. Dostosowanie dostępnych narzędzi internetowych do danej branży a przede wszystkim grupy odbiorców a co najważniejsze sposoby analizowania i mierzenia wyników kampanii reklamowych.
Pełna agenda szkolenia jest dostępna poniżej – dostosowujemy ją jednak indywidualnie do potrzeb grupy.
Forma szkolenia: warsztaty praktyczne z wykorzystaniem komputerów i projektora, praca online. Organizator zapewnia stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika, materiały szkoleniowe oraz przerwy na kawę.
Osoby rozpoczynające swoją przygodę z marketingiem internetowym, przedsiębiorcy chcący znaleźć klientów w sieci, właściciele sklepów internetowych, osoby szukające pracy w marketingu lub świeżo zatrudnione na stanowisku z nim powiązanym.
Pozyskanie wiedzy, jak budować działające strategie public relations w Internecie. Nabycie praktycznych umiejętności związanymi z działaniami w social media. Zdobycie wiedzy na temat podstaw pozycjonowania a przede wszystkim analizy budowy funkcjonalności własnej strony internetowej.
Dokładne poznanie narzędzi do promocji firmy, marki w Internecie. Pozyskanie umiejętności tworzenia planu marketingowego. Podstawa pozycjonowania a przede wszystkim budowa strony www a także idące za tym niezbędne przy rozwoju narzędzia promocji, analizy oraz raportów z poszczególnych działań.
Uczestnicy szkolenia otrzymują:
1. Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu wydany przez naszą Placówkę Szkoleniową.
2. Zaświadczenie o ukończeniu kursu wydane na drukach Ministerstwa Edukacji Narodowej (MEN).
15 godzin zegarowych, 3 dni szkoleniowe
1. Podstawy marketingu internetowego
- Marketing Mix – 4P w internecie (produkt, cena, miejsce, promocja)
- Które produkty najlepiej się sprzedają w sieci?
- Walka ceną – najczęstsza strategia cenowa w sieci.
- Sklep internetowy czy wizytówka z kontaktem?
- Marketing internetowy a tradycyjny.
- Samodzielne działania czy zlecenie agencji (czasochłonność, koszty).
2. Najważniejsze narzędzia i formy promocji
- Kampanie bannerowe – jedna ze starszych form, ale czy najskuteczniejsza?
- Marketing w wyszukiwarkach – pozycjonowanie/SEO.
- Reklamy kontekstowe/PPC – Google AdWords, Facebook Ads, AdKontekst, Business Clik.
- Programy partnerskie, marketing efektywnościowy TradeDoubler.
- Marketing lokalny – Google Maps/Google+ Lokalnie oraz Zumi.pl.
- Kampanie mailingowe – własna baza i newsletter, czy bazy zewnętrzne?
- Ogłoszenia drobne i specjalistyczne – Gratka, Gumtree, OLX.pl etc.
- Bazy firm, bazy fachowców i katalogi stron internetowych.
- Aukcje internetowe – Allegro, Świstak i eBay.
- Partnerstwa, sponsoring, patronaty medialne.
- Artykuły sponsorowane/eksperckie i notki prasowe do mediów.
3. Social Media
- Blogosfera i forma internetowe.
- Dziennikarstwo obywatelskie: Wiadomosci24.pl, InfoTuba.pl, Interia360.pl, Fronda.pl, Racjonalista.pl.
- Marketing wirusowy: wykop.pl, Demotywatory.pl, YouTube.com.
- Społeczności Facebook, Google+, Twitter.
- Społeczności biznesowe: Linkedln, Goldenline, Profeo.
4. Własna strona www – o czym trzeba pamiętać?
- Wizytówka, blog, rozbudowany portal czy sklep eCommerce?
- Platformy www (WordPress, generator home.pl, Joomla, osCommerce).
- Statystyki i analityka w sieci – Google Analytics, Konwersje AdWords.
- Formularze – wąskie gardła każdej strony (skupienie na pożądanym działaniu na danej stronie, widoczność przycisków, jasne podpowiedzi).
- Copywriting internetowy – najważniejsze zasady.
- Użyteczność i dostępność stron internetowych
5. Warsztaty praktyczne zgodne z preferencjami uczestników.
6. Polecane książki, fora i strony internetowe
Polecamy
Szkolenie ExcelPODSTAWOWY
Szkolenie ExcelZAAWANSOWANY
Szkolenie ExcelEKSPERT
Szkolenie WordPODSTAWOWY
Szkolenie WordZAAWANSOWANY
Szkolenie WordEKSPERT
Obsługa Windows 7PODSTAWOWY
Obsługa Windows 7ZAAWANSOWANY
Obsługa Windows 8PODSTAWOWY
Obsługa Windows 8ZAAWANSOWANY
Promocje
Opolska Karta Rodziny i Seniora
- 5% zniżki na wszystkie kursy lub
15% zniżki przy zapisie min. 2 osób z rodziny (dla każdego uczestnika) - dla kogo: dla posiadaczy karty
- do kiedy: bezterminowo
Gmina Kluczbork dla Seniora
- 5 % zniżki na wszystkie szkolenia
- dla kogo: dla posiadaczy karty
- do kiedy: bezterminowo
Kluczbork dla Rodziny +
- 5 % zniżki na wszystkie szkolenia
- dla kogo: dla posiadaczy karty
- do kiedy: bezterminowo
Kupon urodzinowy na fb
- 40 zł na wybrany kurs
- dla kogo: dla solenizanta
- do kiedy: 5 dni od otrzymania życzeń
Zapis min. dwóch osób
- 10% zniżki dla każdego uczestnika
- do kiedy: bezterminowo
Zapis min. 5 osób
- 15% zniżki dla każdego uczestnika
- do kiedy: bezterminowo
Kontynuacja kursu
- 10% zniżki przy kontynuacji kursu
- do kiedy: bezterminowo
Stały klient (min 3 kursy)
- 15% przy zapisie na 3 i kolejny kurs
- do kiedy: bezterminowo
Bon upominkowy
- dla kogo: dla posiadacza bonu
- do kiedy: 30 dni od otrzymania bonu
*** promocje nie łączą się